Spring naar inhoud

Wie zijn wij.

Leuk dat jullie interesse hebben in Stichting High 5.

Werkcoaches Stichting High 5.

Als werkcoach zijn van mening dat het invullen van dagbesteding voor mensen met een beperking meer in de maatschappij bij de lokale ondernemer zou kunnen. Stichting High 5 doet dit door kleinschalige lokale dagbesteding aan te bieden.

Hierbij maken we gebruiken van de volgende 5 kernwaarden:

* Trots: iedereen is uniek en mag/kan zijn eigen talenten inzetten in de maatschappij.
* Respect: arbeidsparticipatie van mensen met een beperking draagt bij aan wederzijds respect.
* Door het samen doen hebben alle mee-werkers de mogelijkheid om hun dromen na te jagen en hun talenten te trainen en te ontwikkelen!

Door de persoonlijke kwaliteiten als werkcoach vullen wij elkaar goed aan. We hebben veel raakvlakken, waar we allebei sterk in zijn. Deze raakvlakken zijn voor ons een goede basis om te kunnen samenwerken. Daarnaast zien we veel mogelijkheden om van elkaar te leren en om ons verder te ontwikkelen. Ook zorgen onze verschillende werkervaringen voor een brede kennis wat Stichting High 5 tot een succes leidt. We hebben veel kennis en ervaring in de zorg voor mensen met een beperking. Ook beschikken wij over de kennis en de inzichten in het vak van de ondernemer.

Werkcoaches High 5:

Jolien Bouman

Binnen onze samenleving hebben wij allemaal talenten, kwaliteiten en ambities. Ik vind het een maatschappelijk belang dat iedereen de mogelijkheid krijgt om zichzelf hierin te ontwikkelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ook mensen met een beperking zijn/haar talenten kan ontwikkelen en trainen. Ik wil graag de talenten van mensen met een beperking inzetten om met lokale ondernemers te gaan samenwerken. Ik zie hier volop kansen, mogelijkheden en win-win situatie. Deze wil ik graag benutten. Ik hoop dat we door het inzetten van deze talenten meer respect voor elkaar gaan krijgen. En dat iedereen het “normaal” gaat vinden dat we ook in de supermarkt, bij de bakker, bij de manege, bij de kledingwinkel of bij andere lokale bedrijven geholpen kunnen worden door mensen met een beperking.

Sylvia Pullen

Ik werk graag met mensen met een beperking, ze zijn uniek,  gezellig en hebben een eigen gevoel voor humor. Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest binnen een zorginstelling vind ik het tijd om mij op 1 doel te richten. Het aanbieden van een zinvolle (arbeidsmatige) dagbesteding voor mensen met een beperking. Ik vind het belangrijk om als werkcoach voor mee-werkers van High5 leuke en afwisselende activiteiten te organiseren en deze in de praktijk uit te voeren. Gastvrijheid en het dagelijks begeleiden van mensen met een beperking komt bij mij op de eerste plaats.

Voor meer informatie, aarzel niet en neem contact met ons op!