Spring naar inhoud

Wie zijn wij

Leuk dat jullie interesse hebben in Stichting High 5.

Wij zijn Sylvia Pullen en Jolien Bouman

Wij zijn van mening dat het invullen van dagbesteding voor mensen met een beperking meer in de maatschappij zou kunnen. Wij willen inzetten op onze 5 kernwaarden.

* Trots: iedereen is uniek en mag/kan zijn eigen talenten inzetten in de maatschappij.
* Respect: arbeidsparticipatie van mensen met een beperking draagt bij aan wederzijds respect.
* Door het samen doen hebben onze deelnemers ook de mogelijkheid om hun dromen na te jagen en hun talenten te trainen en te ontwikkelen!

Door onze persoonlijke kwaliteiten vullen wij elkaar goed aan. We hebben veel raakvlakken, waar we allebei sterk in zijn. Deze raakvlakken zijn voor ons een goede basis om te kunnen samenwerken. Daarnaast zien we veel mogelijkheden om van elkaar te leren en om ons verder te ontwikkelen. Ook zorgen onze verschillende werkervaringen voor een brede kennis om Stichting High 5 tot een succes te maken. We hebben veel ervaring in de zorg voor mensen met een beperking. Ook hebben wij kennis en inzicht in het vak van de ondernemer.

Kortom:
Veel talenten, enthousiasme, ambitie, kennis en vaardigheden in een actieve samenwerking.

Sylvia Pullen

Ik werk graag met mensen met een beperking, ze zijn uniek,  gezellig en hebben een eigen gevoel voor humor. Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest binnen een zorginstelling vind ik het tijd om mijn dromen en visie waar te gaan maken. De afgelopen 15 jaar hebben voor mij gediend als een leerweg en voorbereiding op een zelfstandige onderneming. Gastvrijheid en het dagelijks begeleiden van mensen met een beperking komt bij mij op de eerste plaats. Ik vind het belangrijk om samen met hun leuke en afwisselende activiteiten te organiseren en uit te voeren.

Jolien Bouman

Binnen onze samenleving hebben wij allemaal talenten, kwaliteiten en ambities. Ik vind het een maatschappelijk belang dat iedereen de mogelijkheid krijgt om zichzelf binnen de samenleving te ontwikkelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ook mensen met een beperking zijn/haar talenten mag ontwikkelen en mag trainen. Ik wil graag de talenten van mensen met een beperking gaan inzetten om met lokale ondernemers te gaan samenwerken. Ik zie hier kansen, mogelijkheden en win-win situatie. Ik wil deze graag benutten. Ik hoop dat we door het inzetten van deze talenten meer respect voor elkaar gaan krijgen. En dat iedereen het “normaal” gaat vinden dat we ook in de supermarkt, bij de bakker, bij de manege, bij de kledingwinkel of bij andere lokale bedrijven geholpen kunnen worden door mensen met een beperking.

Voor meer informatie, aarzel niet en neem contact met ons op!