Spring naar inhoud

Wie zijn wij

Welkom op onze website! Wij vinden het erg leuk dat jullie interesse hebben in Stichting High 5! Wij willen jullie graag meer laten weten over wie zijn wij.....??? Voor meer informatie, aarzel niet en neem gerust contact met ons op!

Wij zijn Sylvia Pullen (links) en Jolien Bouman (rechts) wij zijn samen de werkcoaches van Stichting High 5.

Als werkcoach zijn van mening dat het invullen van dagbesteding meer in de maatschappij en lokaal georganiseerd kan worden. Stichting High 5 doet dit door kleinschalige lokale dagbesteding aan te bieden.

Hierbij maken we gebruiken van de volgende de kernwaarden TROTS.
Talenten, Respect, Ontwikkelen, Trainen en Samen Doen.

Door de persoonlijke kwaliteiten als werkcoach vullen wij elkaar goed aan. We hebben veel raakvlakken, waar we allebei sterk in zijn. Deze raakvlakken zijn voor ons een goede basis om te kunnen samenwerken. Daarnaast zien we veel mogelijkheden om van elkaar te leren en om ons verder te ontwikkelen. Ook zorgen onze verschillende werkervaringen voor een brede kennis wat Stichting High 5 de afgelopen 3 jaar tot een succes heeft geleidt. We hebben veel kennis en ervaring in de praktijk. Daarnaast beschikken wij over de kennis en de inzichten in het vak van de ondernemer waardoor we altijd streven naar win-win situaties voor de mee-werkers van High 5 en de lokale ondernemers.

Werkcoaches High 5:

Jolien Bouman

Binnen onze samenleving hebben wij allemaal talenten, kwaliteiten en ambities. Ik vind het een maatschappelijk belang dat iedereen de mogelijkheid krijgt om zichzelf hierin te ontwikkelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ook mensen met een beperking zijn/haar talenten kan ontwikkelen en trainen. Ik wil graag deze talenten inzetten om met lokale ondernemers te gaan samenwerken. Ik zie hier volop kansen, mogelijkheden en win-win situatie. Deze wil ik graag benutten. Ik hoop dat we door het inzetten van deze talenten meer respect voor elkaar gaan krijgen. En dat iedereen het “normaal” gaat vinden dat we ook in de supermarkt, bij de bakker, bij de manege, bij de kledingwinkel of bij andere lokale bedrijven geholpen kunnen worden door een mee-werker van High 5.

Sylvia Pullen

Ik werk graag met mensen met een beperking, ze zijn uniek,  gezellig en hebben een eigen gevoel voor humor. Na 15 jaar werkzaam te zijn geweest binnen een zorginstelling vind ik het tijd om mij op 1 doel te richten. Het aanbieden van een zinvolle (arbeidsmatige) dagbesteding bij lokale ondernemers. Ik vind het belangrijk om als werkcoach voor mee-werkers van High5 leuke en afwisselende activiteiten te organiseren en deze in de praktijk uit te voeren. Ik ben heel gast vrij en ontvang en begeleidt graag de mee-werkers van
High 5.

Wil je nog meer van ons te weten komen pak je telefoon en bel ons of stuur een WhatsApp bericht want vragen staat vrij ;-).

Jolien Bouman 06-19129989
Sylvia Pullen 06-57454754