Word vrijwilliger

Vrijwilligerswerk is dankbaar werk!

Wil jij je inzetten als vrijwilliger? Dat hoeft geen grote tijdsinvestering te zijn, ook een bescheiden bijdrage in tijd is al meer dan welkom. Je hebt geen opleiding nodig.

Jou inzet, een warm hart en interesse voor de ander zijn het allerbelangrijkst. Als vrijwilliger kun je rekenen op een goede begeleiding en zorgvuldige afspraken. En vooral: heel veel dankbaarheid.

Ervaring is niet nodig
Stichting High Five zoekt regelmatig mensen die zich in willen zetten. Ervaring is niet nodig.

Wat doe je als vrijwilliger?
Vrijwilligers bieden ondersteuning bij activiteiten op onze dagbestedingslocatie in Herpt, zoals taarten bakken, sieraden maken, schilderen, houtbewerken etc. Heb je zelf een leuke hobby dan vinden wij het hartstikke leuk dat jij in overleg met de leerwerkcoaches dit samen met de mee-werkers gaat doen. Wij staan open voor alle ideeën.
Wil jij mee-werkers vervoeren naar en van leerwerkplekken ook dan zijn wij op zoek naar jou!
Je kunt veel taken verrichten als aanvulling of ondersteuning van de reguliere activiteiten.

Wat wij van onze vrijwilligers vragen
- Affiniteit met onze mee-werkers
- Open en vriendelijke houding
- Goede sociale vaardigheden
- Minimum leeftijd van 18 jaar
- Dat we zo nodig referenties mogen opvragen
- Bij aanmelding vragen wij om een recente Verklaring Omtrent het Gedrag

Dit is wat wij je bieden
- Warm welkom door Jolien of Sylvia voor een kennismakingsgesprek
- Een collectieve aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering
- Reiskostenvergoeding (zover van toepassing)
- Een vrijwilligersovereenkomst waarin afspraken zijn vastgelegd

Hoe kun je je aanmelden?
Dat kan door een mailtje naar info@stichtinghighfive.nl te sturen of naar de website van het vrijwilligershuis te gaan.

Het Vrijwilligershuis Heusden is dé plek waar vraag en aanbod van vrijwilligerswerk bij elkaar komen. Hier kunnen inwoners, stichtingen, verenigingen en organisaties terecht met hun vragen over vrijwilligerswerk. Stichting High Five maakt hiervan gebruik. Alle vacatures van onze stichting staan op de website van Het Vrijwilligershuis Heusden.

Klik op onderstaande knop om naar de website van Het Vrijwilligershuis Heusden te gaan.

Als je in de kolom ‘organisatie’ voor 'Stichting High 5' kiest, dan komen onze vacatures in beeld.

Nadat je een reactie hebt gestuurd op een vacature, maken we eerst kennis met elkaar om samen te kijken wat jij leuk vindt, waar je goed in bent en wat het beste bij je past.

Zien we je snel?

"Wij zijn van mening: voor alles is een oplossing en samen zorgen we voor een oplossing. We zijn flexibel en meteen inzetbaar."